A SZÉP kártya, teljes nevén Széchenyi Pihenőkártya egy népszerű béren kívüli juttatás, amit kedvező feltételekkel nyújthatnak a munkáltatók a munkavállalóknak. De mi a helyzet a másik oldallal: megéri-e elfogadni és ha igen, mi kell ahhoz, hogy elfogadóhellyé váljunk?...
Légy jelen, légy sikeres! – Közösségi média-tippek a vendéglátóhelyek számára
Egyre több vendég használja a közösségi médiát arra, hogy új éttermeket fedezzen fel. Emiatt a közösségi média marketing létfontosságú lett a vendéglátóhelyek számára, ha több fogyasztót szeretnének megszólítani. Az amerikaiak közel fele (45%) próbált már ki...
Szállodáknak és a vendéglátóipar más szereplőinek nyújt hiánypótló fejlesztési szolgáltatást az Everguest. A magyar startup működéséről Belán Miklós CEO-val beszélgettünk. Bemutatnátok néhány szóval a szolgáltatásotokat? Az Everguest széleskörű szolgáltatásokat...
Hotel-étterem trendek 2021-ben, amelyekkel érdemes számolni
A koronavírus-járvány olyan kihívások elé állította a HoReCa szektort, amit senki nem tudott volna megjósolni, a válság ugyanakkor egyben lehetőséget is jelent. A szállodák számára a leghelyesebb gondolkodás most az, ha proaktívan terveznek addig a pillanatig, amíg újra...
Komplett mentőcsomag az éttermek számára – Interjú a METRO Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is kampányáról
Idén decemberben a METRO is arra biztat, hogy az ünnepek alatt rendeljünk házhoz szállítással az éttermekből, hagyjuk pihenni a konyhát. A vendéglátóipart támogató kampány hátteréről Bősze Ákossal, a METRO HoReCa üzletfejlesztési vezetőjével beszélgettünk. Mutassa be...
Így szerezz elkötelezett és hűséges vásárlókat a kiszállítás során is!
Bár a karácsony előtti hetek és az ünnepek többnyire az egyik legsikeresebb időszak az éttermeknek, a vendéglátóhelyeknek és rendezvényszervezőknek, idén a vírushelyzet mindenkit egészen új kihívások elé állít. Hiába küzd most mindenki a vendéglátó szektorban a...