A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) először tavasszal, a koronavírus-járvány első hulláma idején hirdette meg a #jótettem kampányt, amellyel az elviteles, kiszállításos fogyasztásra ösztönözte a vendégeket a nehéz helyzetbe került éttermek megsegítése, a munkahelyek...
Praktikus, ehető, látványos – Kreatív elviteles megoldások a járvány idején is
Most, hogy megszűnt a helyben fogyasztás lehetősége, jóval nehezebb a dolguk van az éttermeknek, ha a személyes varázsukkal, egyedi ötleteikkel szeretnék lenyűgözni a vendégeket. A kényelmes berendezés, a hangulatos dekoráció vagy a kedves személyzet helyett gyakorlatilag csak...
„Ez az év a folyamatos megújulásról szól” – Interjú a Secret Chef Service alapítójával
Catering különleges helyeken, design finger foodok – a Secret Chef Service 2014 óta foglalkozik vendéglátással, idén azonban az ő működésüket is alaposan átalakította a járványhelyzet. A megoldásaikról az alapítóval, Sipos-Dávid Orsolyával beszélgettünk. Mutassátok be...
A koronavírus és a nyomában járó gazdasági válság egészen új fogyasztói szokásokat hoz létre, és ez alól a gasztronómiai és étkezési szokások sem jelentenek kivételt. Egyszerűen az éttermek ingadozó nyitvatartása és az étterembe járás biztonsági és higiéniai...
Közösségi média-tippek az éttermed számára, amelyek fellendíthetik a karácsonyi forgalmad
A járvány okozta korlátozások folyamatosan alakulnak, azonban az biztosnak látszik, hogy az idei karácsonyi időszak más lesz, mint ahogyan megszokhattuk. A nagy céges vacsorák, baráti és családi összejövetelek kiszorulhatnak az éttermekből, azonban ez nem jelenti azt, hogy Neked...
Bár a jó nyári szezon némi fellélegzést hozott a tavaszi bezárások által megtépázott vendéglátó szektornak, az ősszel érkező második hulláma a vírusnak újra nagy veszélyként leselkedik az éttermekre, büfékre, bárokra és street food egységekre. Ha valamit tanult a...