Az Ordit.hu a vállalati ételrendelésre biztosít új, kompakt, áttekinthető, minőségi megoldásokat Budapesten és Londonban. A koncepcióról Somogyvári Gábor értékesítési vezetővel beszélgettünk. Mutasd be röviden a céget: hogyan és mikor született meg az ötlet? Az...
Új irányvonallal bővül a Fruccola tevékenysége: érkezik a Fruccola Bird. A jelenleg két éttermet üzemeltető brand ételautomaták kihelyezésébe fog, amelyekből salátákat, dzsúszokat, melegételt lehet kérni például irodaházakban. Az ötletről a Fruccola egyik...
Snack-ek éjjel, snack-ek nappal – hogyan teremthetünk új étkezési alkalmakat?
A világ változik, ez pedig egyre nagyobb tömegek életén hagy nyomot – a változások alól senki nem vonhatja ki magát, így a szolgáltató szektor résztvevőinek érdemes úgy alakítaniuk a működésüket, hogy az új körülményekhez is idomuljanak. Az elmúlt években...
A vendéglátó szektor lassan egy éve tapossa a pandémia alakította ingoványos és rendkívül vékony ösvényt. Bár néhány optimista hang szerint már tényleg itt áll a küszöbön az éttermek újranyitása, az első negyedév még szinte biztosan a korlátozások jegyében telik...
Újraindult a #jótettem kampány – így ösztönözd vásárlóidat a házhozszállításra!
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) először tavasszal, a koronavírus-járvány első hulláma idején hirdette meg a #jótettem kampányt, amellyel az elviteles, kiszállításos fogyasztásra ösztönözte a vendégeket a nehéz helyzetbe került éttermek megsegítése, a munkahelyek...
Praktikus, ehető, látványos – Kreatív elviteles megoldások a járvány idején is
Most, hogy megszűnt a helyben fogyasztás lehetősége, jóval nehezebb a dolguk van az éttermeknek, ha a személyes varázsukkal, egyedi ötleteikkel szeretnék lenyűgözni a vendégeket. A kényelmes berendezés, a hangulatos dekoráció vagy a kedves személyzet helyett gyakorlatilag csak...