Átalakulóban az étkezési szokások, változóban a vendégek igényei, ez pedig a reggelin is meglátszik. Új táplálkozási elvek terjedtek el, ma már alapvető elvárás a különböző ételallergiák figyelembevétele és a vegetáriánus, esetlen vegán opciók biztosítása. A...
Szállodáknak és a vendéglátóipar más szereplőinek nyújt hiánypótló fejlesztési szolgáltatást az Everguest. A magyar startup működéséről Belán Miklós CEO-val beszélgettünk. Bemutatnátok néhány szóval a szolgáltatásotokat? Az Everguest széleskörű szolgáltatásokat...
Tavaszi fogások újraértelmezve – Könnyed és finom menü a tavaszra hangolódva
Sok vendég tolong a Hotel Nemzeti előterében, a felpezsdült forgalom az első biztos jele a tavasz beköszöntének. A kellemes háttérzaj, a napsütés kellemes aláfestője a beszélgetésnek, Pap Márkot, a Hotel Nemzeti séfjét ezúttal a tavaszváró reggeli fogásokról faggattuk. A...
Ahol a Valentin-nap egy lehetőség – Pap Márkkal, a Hotel Nemzeti séfjével beszélgettünk
Állást foglalni a Valentin-napról hazánkban legalább akkora dilemma elé állít, mint arról dönteni, ijesztő jelmezt húzunk-e Halloweenkor, vagy sem. Míg egyénként eldönthetjük, hogy megvesszük-e a csokor virágot, vagy maskarába bújunk október végén, addig egy szálloda...
Ahova enni jönnek az emberek – Endrédi Zsolttal, az Art ’otel séfjével beszélgettünk
A Batthyány téren megfagyott a téli hó, csúszkálva, botladozva vesszük az irányt az Art ’otel felé. A Bem rakparton haladunk, balunkon a Duna kísér, és a pesti panoráma. A hotel előtermében még nincs nagy mozgás, reggel csak néhány vendég halad el a recepció...
Karácsony és szilveszter idején a legtöbben kikapcsolódnak, pihennek, a vendéglátásban azonban ez az egyik legizgalmasabb és legváltozatosabb időszaka az évnek. De mivel is foglalkoznak ilyenkor a hotelekben, és hogyan készülnek az év utolsó napjaira? Szakértőnk, Pap Márk...