Minden évben eltervezed, hogy ezentúl jobban odafigyelsz a közösségi média oldalaidra, de nem mindig sikerül úgy, ahogy szeretnéd? Pedig érdemes rá időt szánni, és az év elején átgondolni, mit és hogyan kommunikáljunk, hogy biztosak lehessünk a sikerben. Cikkünkben...
A Facebookon való jelenlét a marketingkommunikáció egyik legalapvetőbb eleme. Azonban mivel mindennapjaink során mindannyian kezeljük saját Facebook oldalunkat, hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy egy vállalkozás Facebook oldalának menedzselése is egyszerű mint az egyszeregy. A...
Szabályosan a Facebookon – Mit érdemes tudni a nyereményjátékokról?
A legtöbb vendéglátóhely már rendelkezik saját Facebook oldallal, és arra is egyre többen éreznek rá, hogy hogyan lehet jól kezelni a meglévő profilt. Erre tökéletes példa a Timeline játék, mely remek módja az új követők bevonzásának, illetve a régiek megtartásának és...
Az étterem marketingjének sajátossága, hogy nagyjából félúton helyezkedik el a termékek és a szolgáltatások között. Önmagában a szolgáltatásnyújtás sokkal kevésbé megfogható dolog, mint adott termékek eladása, épp ezért nehézkesebb is megfelelő...
A közösségi média mára a márkakommunikáció egyik legfontosabb csatornájává vált. Ehhez azonban nem elég egy jó Facebook oldalt vezetni – legalábbis kezdetben biztosan nem. Ahhoz, hogy új embereket érjünk el, a meglevőket pedig megtartsuk, illetve aktivitásra...
Hogyan és ki kezelje a Facebook oldalunkat? Milyen egy „jó” poszt? Mit csináljuk, ha valaki már létrehozott egy oldalt rólunk? A mai világban, ahol mindenki egész nap a közösségi médián lóg, elengedhetetlen a Facebook jelenlét. Főként a fiatalabb generációkra igaz, de...