A koronavírus és a nyomában járó gazdasági válság egészen új fogyasztói szokásokat hoz létre, és ez alól a gasztronómiai és étkezési szokások sem jelentenek kivételt. Egyszerűen az éttermek ingadozó nyitvatartása és az étterembe járás biztonsági és higiéniai...
Manapság, amikor hetente akár tucatnyi (kért vagy kéretlen) hírlevelet kapunk különböző szolgáltatóktól vagy cégektől nem túlzó azt állítani, hogy nagy része azonnal eleve a spam mappában landol vagy amennyiben mégsem, akkor az email fiókunkat töltik meg. A legtöbb...
Mi az a Google My Business, és miért kell neked is használni?
A Google nagyon sok ingyenes eszközt kínál arra, hogy segítse a vállalkozásokat a megjelenésben, így nem kell nagy összegeket áldoznod arra, hogy jó forgalmat generálj az oldaladra. A Google My Business (magyarul Google Cégem) egy olyan ingyenes cégadatbázis-szolgáltatás, amely...
Ár-érték vagy hírnév? Avagy így jár étterembe a magyar
Évtizedek óta megvannak a vendéglátásban dolgozók mélyen gyökerező elképzelései arról, hogy milyen gyakorisággal és milyen szempontok szerint járnak étterembe a magyarok, ám mindezidáig csak a tapasztalatokra és a megérzésekre hagyatkozhattak. Nemrég azonban végre...
Általános emberi tulajdonság, hogy szeretjük megosztani a véleményünket másokkal, akár szóban, akár online módon, értékelések írásával. Nincs ez másképp a vendéglátási kultúrában sem, és ezt az igényt rengetegen meg is lovagolták, ennek eredményeképp különböző...
Falusi turizmus hatása a modern gasztronómiára
A falusi turizmus épszerűsége a városi lakosság lélekszámának növekedésével párhozamosan nőtt. A vidék a város ritmusához szokott embernek mindig egyet jelentett a feltöltődéssel, a nyugalommal és a munka által szerzett javak örömével. A növekvő érdeklődés pedig a...