Az egész országban elérhető a MOL Fresh Corner láncolata, amely a MOL benzinkutakon kínál gyors, friss és finom étkezési élményt és pihenési lehetőséget az úton lévőknek. A cégfilozófiáról és a sikertermékekről Orosz Andrást, a MOL Magyarország igazgatóját kérdeztük.
Miben más, miben ad többet a fogyasztóknak a MOL Fresh Corner?
A MOL Fresh Corner kényelmes pihenést kínál útközben családbarát környezettel, minőségi, friss gasztrotermékekkel. A Fresh Cornerek nem egyszerűen finom kávét és harapnivalót kínálnak a hozzájuk betérő utazóknak, hanem minőségi időt, annak minden szükséges kellékével – beleértve egyre több helyen a teraszt, a fitneszeszközöket, a családbarát megközelítés jegyében a gyereksarkot, a pelenkázót vagy a kutyásokra gondolva a kutyafuttatót.
Ráadásul a Fresh Corner már nem csak a benzinkutakon, de Budapest belvárosában, a Blaha Lujza téren, az Europeum bevásárló központban is megtalálható. Ezen a lokáción a városi úton lévő hazai és külföldi közönséget megcélozva, a benzinkúti kínálattól részben eltérő termékekkel találkozhatnak a vásárlók. A választékban megtalálhatóak az alaptermékek, mint a frissen és helyben készült Fresh Corner kávék, a hot-dogok, a szendvicsek, de ezeken felül különleges szendvicsek, levesek, saláták, limonádék és smoothie-k várják a vendégeket egész nap. A kávézó designja úgy lett kialakítva, hogy alkalmas legyen egy városi séta közbeni kávézásra, de privát és üzleti találkozók lebonyolítására is.
Jelenleg hány helyen van jelen az országban a MOL Fresh Corner?
Magyarország-szerte a 470 MOL töltőállomás közül 233 helyen érhető el a MOL Fresh Corner választéka, így az ország minden pontján be tudnak térni hozzánk vásárlóink.
Van-e zászlóshajó termékük?
A kínálatunkból kiemelkedik a frissen főzött Fresh Corner kávé. A kávéválasztékot szezonális jelleggel igyekszünk izgalmasabbá tenni, nagyon népszerű volt például a Manner Latte és a Lindor Latte. A jövőben is készülünk hasonló limitált ajánlatokkal.
A Fresh Corner kávé mellett a hot-dog a legnépszerűbb termékünk, ami izgalmas újításként március 1-től már Pick grillkolbásszal készül. Háromféle ízben (klasszikus, sajtos, magyaros) érhető el, ötféle szósszal. Ezenfelül fontos termékeink a friss szendvicsek, paninik és a la Pizza di Gianni termékek. Ez utóbbit Giannival közösen fejlesztettük és eredeti olasz alapanyagokból és receptúrával, anyakovásszal készítjük.
Hogyan reagálnak a megváltozott, felgyorsult fogyasztói szokásokra?
2022 januárjában indítottuk el új hűségprogramunkat, a MOL Move-ot. Célunk egy felhasználóbarát digitális platform létrehozása volt, melyen keresztül vonzó ajánlatokkal és azonnali, személyre szabott kedvezményekkel tudjuk kielégíteni vásárlóink igényeit. Az új programmal képesek leszünk megérteni a meglévő és új ügyfeleink szokásait és javítani szolgáltatásaink minőségén a visszajelzéseik alapján.
Miben rejlik a MOL Fresh Corner világának a titka? Hogyan tudják meggyőzni a fogyasztókat, hogy Önöket válasszák?
A titkunk a kiemelkedő minőség mind a gasztrotermékek, mind a töltőállomási környezet tekintetében. Célunk, hogy a vásárlók utazás közben nyugodt, jó hangulatú pihenőt tudjanak tartani, miközben feltöltődnek. A kutatások és a MOL saját tapasztalatai is abba az irányba mutattak, hogy amikor az úton lévők megállnak, a többségük többet igényel egy gyors tankolásnál: gasztronómiai élményt, rekreációt, a monotonitás megtörését. Az éttermeinkben mindezt megadjuk nekik.