A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) először tavasszal, a koronavírus-járvány első hulláma idején hirdette meg a #jótettem kampányt, amellyel az elviteles, kiszállításos fogyasztásra ösztönözte a vendégeket a nehéz helyzetbe került éttermek megsegítése, a munkahelyek megmentése érdekében. A szervezet most ismét meghirdette a kezdeményezést: a koronavírus-járvány második hullámában a kormányzati intézkedések, adó és járulékkedvezmények mellett marketingkommunikációs eszközökkel is szeretnének segítséget nyújtani a vendéglátóhelyeknek. Ismét arra ösztönzik az embereket, hogy aki teheti, rendeljen házhoz vagy kérjen elvitelre kedvenc étterme, kávézója, cukrászdája kínálatából. Rendelésével most nem csak jót ehet, hanem jót is tehet.
Mint ismeretes, november 11-től az éttermek ismét bezárásra kényszerültek, vendég csak az étel elvitele céljából tartózkodhat az étteremben. A kormány több intézkedéssel segíti a szektort: az éttermeknek nem kell járulékot fizetniük a dolgozóik után a következő 30 napra azzal a feltétellel, hogy munkavállalóikat nem bocsájtják el és megkapják a fizetésüket. Házhozszállításra továbbra is van lehetőség, melynek adminisztratív terheit a kormány csökkenti, és a taxisok is bevonhatóak a feladat ellátásába.
Míg az MTÜ a fogyasztást és az összefogást igyekszik ösztönözni, az Aviko Magyarország ezzel összhangban elvitelre és kiszállításra tökéletesen alkalmas termékekkel igyekszik megkönnyíteni az éttermek munkáját, illetve vonzóbbá tenni a vendégek számára a rendelést. Blogunkon és a közösségi média-csatornáinkon folyamatosan friss információkkal, praktikus ötletekkel és új megoldásokkal jelentkezünk, így a vendéglátóhelyek változatos, vonzó menüvel és működőképes kiszállítási módszerekkel várhatják a vendégeiket ebben az időszakban is. Hiszünk abban, hogy a megfelelő alapanyagok optimális felhasználásával az éttermivel közel azonos élményt nyújthatunk a vendégeknek a távolból is!
Az MTÜ célja, hogy az emberek támogassák a kedvenc helyeiket, illetve ismerjenek meg új ízeket is. Emellett arra biztatják a vendégeket, hogy osszák meg a közösségi médiában az élményt, a bejegyzésekhez, képekhez pedig csatolják a #jótettem hashtag-et. Így másokhoz is eljuthat a kezdeményezés és az adott étterem híre, és mint tudjuk, a szájhagyomány útja még mindig az egyik leghatékonyabb marketingeszköz.
Vendéglátóhelyként Te is részt vehetsz a kampányban: a felhívás megosztásával eljuttathatod a hírt az ágazat többi tagjához is, és természetesen arra kérheted a vendégeidet, hogy ők is csatlakozzanak a kezdeményezéshez, így nemcsak neked, hanem az egész szektornak is segíthetnek, amíg lehetővé válik az újranyitás.
Szólj hozzá!