Áprilisban új piaci szereplő jelent meg a hazai ételkiszállításban: a Bolt Food a korábban csak személyszállítással foglalkozó Bolt új vállalati szegmense. A szolgáltatás egyik különlegessége, hogy nemcsak éttermekből, hanem élelmiszerboltokból is lehet rajtuk keresztül rendelni – a részletekről Láng László country managerrel beszélgettünk.
Mikor indult a szolgáltatás, és mik az első visszajelzések?
A Bolt Food Magyarországon április 21-én indult. Jelenleg 11 országban és 14 városban elérhető a szolgáltatás Tallinntól Fokvárosig, a legtöbb helyszínen az elmúlt három hétben indultunk el. Itthon egy hónap megfeszített munka előzte meg az indulást és az első visszajelzések rendkívül pozitívak: gyors és pontos kiszállítást tapasztalnak megrendelőink, sofőreink pedig ideális kiegészítő kereseti lehetőséghez jutnak. Világszerte igyekszik a vállalat a lokális igényeknek megfelelően alakítani szolgáltatásait, ugyanakkor mindenhol a kiszállítási díjak versenyképessége, változó ételkedvezmények, a szállítási terület mérete, illetve az alacsony kiszállítási idő a fő versenyelőnyünk.
Mitől más a Bolttól rendelni, mint más ételkiszállítási forrásokból, melyek a legfőbb differenciálási eszközeitek?
A Bolt Európa vezető személyszállító applikációja, itthon az egyik vezető taxitársaság – eddigi sikereinket innovatív technológiai hátterünkön túl kiváló értékajánlatunknak köszönhetjük, mind az utasok, mind pedig sofőreink felé. A Bolt Food esetében ugyanez a célunk: gyors és pontos kiszállítást kínálunk, megfizethető árak mellett, lehetőséget és munkát generálva mind éttermi, mind szállítói partnereinknek. A Bolt Food a Bolt nemzetközi technológiai hátterére támaszkodik és a közeljövőben szeretne a mobilitás, illetve szállítás minden szegmensében megbízható partnere lenni megrendelőinknek, legyen szó ételrendelésről, üzleti csomagok küldéséről vagy természetesen a személyszállításról.
A Bolt Food az itthoni piacon az egyik legnagyobb kiszállítási területtel indult el Budapesten, akár 7 kilométeres távolságból is megfizethető áron lehet ételt vagy akár a bevásárlást azonnal házhoz rendelni. Folyamatosan növeljük éttermeink számát, átképezzük mintegy 600, a taxizás mellett a futárkodás iránt érdeklődő sofőrünket és egyedi kedvezményeken dolgozunk éttermi partnereinkkel.
Milyen járványvédelmi óvintézkedéseket vezettek be a biztonságos működés érdekében?
A személyszállítási iparágban már korábban, a járvány kitörésekor felhívtuk sofőreink figyelmét az autók helyes és rendszeres fertőtlenítésére és a minimális érintkezés betartására. A Bolt Food hasonló, szigorú higiéniai előírások mentén működik, alapértelmezetten érintkezésmentesen – az étel elkészültétől a megrendelő ajtajáig minden ponton szigorú protokollok mentén történik az ételek átvétele, szállítása és átadása.
Milyen starting promotion-ok érhetőek el a kínálatotokban?
Minden új megrendelőnk számára ingyenes az első kiszállítás két kilométeren belül, illetve folyamatosan tervezünk új, exkluzív kedvezményeket éttermi partnereinkkel. Budapesten elsők között dolgozunk azon az élelmiszerüzletekkel és termelői piacokkal, hogy a megrendeléstől számított egy órán belül már házhoz is érjen a bevásárlás.
Hány étterem és élelmiszerbolt kínálatából lehet jelenleg rendelni? Melyek a jövőbeli terveitek?
Jelenleg a célunk az itthoni piac feltérképezése, minél jobb megértése és szolgáltatásunk folyamatos, az itthoni igényeket figyelembe vevő optimalizálása: 50 étteremmel, illetve négy élelmiszerüzlettel indultunk, de naponta bővítjük az elérhető szolgáltatók kínálatát, az érdeklődés hatalmas a vendéglátók részéről. Jelenleg az alábbi élelmiszerüzlettől szállítunk: a supp.li egy nagyszerű kezdeményezés, amely hazai termelők kiváló alapanyagait teszi elérhetővé előre elkészített csomagokban. Az Urbanfood kiváló minőségű friss zöldségekre, gyümölcsökre, kenyérre, péksüteményekre és tejtermékekre fókuszál, míg a Bazilika Market Delikát és a 777 Mini Market a mindennapi bevásárlási cikkek széles körét értékesíti applikációnkon keresztül. Érdemes a megrendelőknek rendszeresen visszatérniük és áttekinteni folyamatosan megújuló kínálatunkat.
Terveztek-e bármilyen társadalmi felelősségvállalási tevékenységet a közeljövőben?
Hazai indulásunk fő motivációja az volt, hogy az éttermek számára egy újabb csatornát nyissunk a túléléshez, illetve a taxi üzletágban évek óta nekünk szolgáltató személyszállító partnereinknek alternatív bevételi forrást teremtsünk. Igyekszünk minél több étterem és az összes érdeklődő sofőrünk számára elérhetővé tenni a következő hetekben a szolgáltatást. Természetesen a jelen helyzetben aktívan gondolkodunk közös CSR-együttműködésen több nemzetközi márkával és szervezettel is, ennek részletei a következő hetekben várhatóak.
Szólj hozzá!