Bizonyára többen olvastátok bejegyzésünket a válságkezelésről, ahol több hasznos tippet adtunk arra nézve, hogy milyen alternatívák léteznek a koronavírus járvány indukált krízis kezelésére, mely eszközök állnak rendelkezésre ahhoz, hogy előre meneküljünk és új piaci szegmensek felé nyissunk.
Aktuális cikkünk témája pedig nem más, mint az ételkiszállítás, amelynek soha nem volt még akkora aktualitása, mint napjainkban. Az iskolák és egyéb közoktatási intézmények bezárása, a tömeges home office-ok akkora piacot teremtettek ennek az amúgy is felívelő ágban lévő szolgáltatásnak, amely a HoReCa szereplőinek egy alternatíva lehet a válságkezelésre. Azonban nemcsak a koronavírus miatt örvend növekvő népszerűségnek az ételkiszállítás: a változó fogyasztói szokások, a generációk közötti különbségek (az „instant get” Y és Z generáció igényei és elvárásai egy termékkel kapcsolatban) és a piaci trendek is egyértelműen kedveznek ennek a foodservice csatornának.
Nézzük, hogy milyen előnyei vannak az ételkiszállításnak a fogyasztó szemszögéből:
- Egyszerű: nem szükséges boltba menni, ezáltal elkerülhető a személyes kontaktus
- Időtakarékos: nem kell időt tölteni a konyhában az ételkészítéssel (több idő a családra)
- Biztonságos: rendelést kérhetünk úgy is például a Wolt kínálatában, hogy a futárral egyáltalán ne kelljen találkoznia a fogyasztónak
A NÉBIH legfrissebb közleménye szerint tudományosan nem bizonyított a tény, hogy a CoVid-19 koronavírus a már ismert fertőzési módokon túl (cseppfertőzés) más módon – pl. szennyezett élelmiszerrel terjedne. Az éttermek „békeidőben” is szigorú higiéniai előírásokkal működnek, a koronavírus-járvány azonban a vendéglátó-helyeken is magasabb higiéniai standardeket teremtett. Az EFSA (Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság) szerint is vírus idején az ételkiszállítás a legbiztonságosabb ételbeszerzési lehetőség a többi alternatívához képest.
Számos hazai ételkiszállítással foglalkozó cég van jelenleg a piacon, amelyek lokációtól és kapacitástól függően nyitottak új éttermekkel történő partneri kapcsolat kiépítésére. A legnagyobb étel-futár cégek (Wolt és Netpincér) kínálatában már megtaláljuk a „no contact” kiszállítási módot, sőt a Wolt kínálatában március 18-tól már csak „no contact” opcióval kérhetjük a kiszállításunkat, tehát online rendelésünket követően kizárólag személyes kapcsolat nélkül tudjuk átvenni rendelésünket.
Az Aviko Food Service-nél küldetésünknek tekintjük, hogy a partnereinket ezekben a nehéz időszakban is maximálisan támogassuk, és tanácsot adjunk a legideálisabban alkalmazható termékeinkről, szem előtt tartva a folyamatosan változó körülményeket.
Az Aviko legropogósabb terméke, a Super Crunch Fresh hasábburgonya tökéletes választás az ételkiszállítás esetén, hiszen a piacon egyedül álló módon minimum 30 percig megőrzi ropogósságát és frissességét. Speciális bevonatának köszönhetően ellenállhatatlanul ropogós marad hosszú időn keresztül, és még a gluténérzékeny vendégek is bátran fogyaszthatják.
És most következzen néhány olyan megoldás, amely kiszállítás során sem veszít ropogósságából. Elsőként bemutatjuk az amerikai klasszikus és örök kedvencet, Mac’n Cheese újragondolt verzióját, a Sajtos makaróni falatokat, kis roppanós háromszögekbe zárva. A sajt és a tészta tökéletes kombinációja!
A mediterrán ízvilág szerelmeseinek ajánljuk a Mozzarella sajtfalatokat paradicsommal, amelyben két nagyon egyszerű, de mégis nagyszerű ízpárosítás dominál: a mozzarelláé és a paradicsomé, no meg a pikáns oregánóé.
Az ínyenc és különleges ízeket kedvelő vendégek számára megnyerő választás lehet a Sajtfalatok habanero csilipaprikával. Ezek a falatok kiemelkednek a snackek táborából pikáns, csípős ízükkel, amelyhez lágyan olvadó sajt és vörös roppanós bunda társul.
Amennyiben további kérdésetek merülne fel, keresd bizalommal értékesítési csapatunkat a megadott elérhetőségeken.
Szólj hozzá!