Melyek azok a leghasznosabb marketing tippek, amelyekről nem feledkezhetsz meg akkor, ha szeretnél egy sikeres weboldalt üzemeltetni? Olvasd el legújabb cikkünket, amelyben pár olyan tippet hozunk, amelyek segíthetnek fellendíteni a forgalmadat.
Emeld ki a felhasználói tartalmakat!
Hirdess meg egy játékot a Facebook-oldaladon vagy a hírleveledben, amely során olyan felhasználói képeket kérsz a vendégeidtől, amelyeket az éttermedben készítettek. A legjobb képek beküldőit jutalmazd egy ingyenes vacsorameghívással, vagy egy kis kedvezménnyel! Az így összegyűjtött fotókat később is felhasználhatod, létrehozhatsz egy külön albumot, amelyet a rajongók által küldött képeknek szentelsz.
Legyél olvasható minden felületen!
Bizonyosodj meg arról, hogy a weboldalad mobilon is jól olvasható, hiszen a legtöbben már nem asztali gépről, hanem telefonról böngésznek. Ahhoz, hogy a webhelyed reszponzív legyen, vagyis mobilon és asztali nézetben is ugyanolyan élményt nyújtson, akkor csak annyi a dolgod, hogy egyeztetsz a fejlesztővel, aki segít az optimalizálásban.
Használd a Google Alerts funkcióját!
A Google Értesítő segít abban, hogy figyelemmel kísérhesd azokat a híreket, amelyekben említést tesznek az éttermedről. Ha szeretnéd tudni, milyen blogokon, hírportálokon említik meg az éttermedet, akkor állítsd be a Google Alerts funkciót, ami e-mailt küld akkor, ha egy veled kapcsolatos hír kerül megosztásra.
Indíts szakértői blogot!
A blogok fontos szerepet játszanak egy étterem (vagy bármilyen más cég) profiljának és hangjának kialakításában. Egy blogon olyan tartalmakat oszthatsz meg, amelyek nem feltétlenül férnének el a közösségi média felületeken vagy éttermed weboldalán – sikertörténetek, érdekességek, képes-videós beszámolók, receptek – lényegében bármi, ami érdekes, hasznos vagy egyszerűen csak szórakoztató lehet követőid számára.
Szeretnél további hasznos tippeket kapni a weboldalad üzemeltetéséről? Vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk, hogy még több vendég foglaljon helyet az éttermedben!
Szólj hozzá!