Címke: étteremmarketing

Étteremmarketing, Ötletek

Az éttermi háttérzene szerepe

Az éttermi élmény, noha elsősorban az ízekről szól, minden érzékszervünket igénybe veszi, így a hallásunkat is. Ebbe beletartozik a merevebb textúrájú ételek ropogása, az étkészletek finom csilingelése, a borosdugó kihúzásakor hallható lágy és kellemes pukkanás, és...

Bővebben

Étteremmarketing

Az étterem, mint márka

Az étterem marketingjének sajátossága, hogy nagyjából félúton helyezkedik el a termékek és a szolgáltatások között. Önmagában a szolgáltatásnyújtás sokkal kevésbé megfogható dolog, mint adott termékek eladása, épp ezért nehézkesebb is megfelelő...

Bővebben

Étteremmarketing

Kisokos a Facebook hirdetésekről

A közösségi média mára a márkakommunikáció egyik legfontosabb csatornájává vált. Ehhez azonban nem elég egy jó Facebook oldalt vezetni – legalábbis kezdetben biztosan nem. Ahhoz, hogy új embereket érjünk el, a meglevőket pedig megtartsuk, illetve aktivitásra...

Bővebben

Étteremmarketing

Éttermi kritika – Hogyan kezeljük?

Senki sem szereti, ha kritika éri, de sajnos elkerülhetetlen, hogy néha egy-egy negatív vélemény is érkezzen. Ez nem jelenti, hogy rosszul működik az étterem vagy rosszul dolgozik a csapat – mindenkinek vannak rossz napjai, amikor kevésbé teljesít jól. A minket ért kritikákat...

Bővebben

Étteremmarketing, Ötletek

Az étlap struktúrája

Bár a laikusok azt gondolják, hogy az étlap nem más, mint a választható fogások listája, ennél valójában sokkal nagyobb jelentőséggel bír. Az étlap az étterem leképeződése, melynek magában kell foglalnia az étterem stílusát és egyediségét. Amikor egy étlapra...

Bővebben