Manapság, amikor hetente akár tucatnyi (kért vagy kéretlen) hírlevelet kapunk különböző szolgáltatóktól vagy cégektől nem túlzó azt állítani, hogy nagy része azonnal eleve a spam mappában landol vagy amennyiben mégsem, akkor az email fiókunkat töltik meg. A legtöbb...
Mi az a Google My Business, és miért kell neked is használni?
A Google nagyon sok ingyenes eszközt kínál arra, hogy segítse a vállalkozásokat a megjelenésben, így nem kell nagy összegeket áldoznod arra, hogy jó forgalmat generálj az oldaladra. A Google My Business (magyarul Google Cégem) egy olyan ingyenes cégadatbázis-szolgáltatás, amely...
Ár-érték vagy hírnév? Avagy így jár étterembe a magyar
Évtizedek óta megvannak a vendéglátásban dolgozók mélyen gyökerező elképzelései arról, hogy milyen gyakorisággal és milyen szempontok szerint járnak étterembe a magyarok, ám mindezidáig csak a tapasztalatokra és a megérzésekre hagyatkozhattak. Nemrég azonban végre...
Általános emberi tulajdonság, hogy szeretjük megosztani a véleményünket másokkal, akár szóban, akár online módon, értékelések írásával. Nincs ez másképp a vendéglátási kultúrában sem, és ezt az igényt rengetegen meg is lovagolták, ennek eredményeképp különböző...
Falusi turizmus hatása a modern gasztronómiára
A falusi turizmus épszerűsége a városi lakosság lélekszámának növekedésével párhozamosan nőtt. A vidék a város ritmusához szokott embernek mindig egyet jelentett a feltöltődéssel, a nyugalommal és a munka által szerzett javak örömével. A növekvő érdeklődés pedig a...
Az éttermek közötti verseny egyre kiélezettebb, így érdemes minden részletre odafigyelni az üzemeltetés során. A kitűnő alapanyagokból készült menük és a kifogástalan tálalás mit sem ér, ha az éttermed elveszik a nagy versenyben. Cikkünkben 4+1 marketing tippet hozunk...